Creșterea competitivității INCEPTA CONSULTING S.R.L. prin servicii de prelucrarea datelor și activități conexe

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020
Pentru informații detaliate despre celelate programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

  • Home
  • Noutati
  • 4 Sfaturi pentru antreprenori. Creșterea eficienței angajaților care lucrează de acasă

4 Sfaturi pentru antreprenori. Creșterea eficienței angajaților care lucrează de acasă

Gestionarea eficientă a echipei, de la distanță, este crucială pentru succesul companiei tale. Iată cum îți optimizezi operațiunile și îți crești productivitatea angajaților care nu lucrează de la birou. 

4 sfaturi esențiale de maximizare a muncii pentru “angajații work from home”:

1. Definește clar obiectivele zilnice cu ajutorul Work Meter.

Stabilirea obiectivelor clare pentru angajați și mai ales pentru cei care lucrează de acasă, este esențială. Poți defini sarcini și priorități, cu ajutorul softului de productivitate Work-Meter, pentru a fi sigur că fiecare membru al echipei are taskuri clare și adaptate strategiilor firmei. Monitorizarea acestor obiective în timp real, te ajută să menținții angajații pe drumul corect.

2. Analizează rapoartele de activitate pentru optimizarea echipei.

Pentru a avea o perspectivă clară a modului în care membrii echipei își gestionează timpul, te poți ajuta de rapoartele detaliate oferite de aplicația Work-Meter. Identifici comportamentele repetate, pauzele și preocupările fiecărui angajat în parte, pentru a avea o perspectivă asupra gestionării timpului. În acest fel, poți oferi echipei tale feedback individualizat, pentru îmbunătățirea performanței.

3. Reduce distragerile angajaților, prin monitorizarea detaliată a activităților lor.

Identifică distragerile și întârzierile, cu funcția de monitorizare a activităților. Utilizează această informație, ca antreprenor, pentru a oferi angajaților suport în gestionarea eficientă a timpului și pentru îmbunătățirea concentrării lor asupra sarcinilor importante.

4. Creează strategii viitoare, folosind rapoartele de performanță.

Furnizând o imagine globală a performanței echipei în timp, Work-Meter oferă antreprenorilor rapoarte pe termen lung. Utilizând aceste statistici, vei putea evalua parcursul angajaților și ajusta strategiile de lucru. Astfel, te adaptezi schimbărilor de pe piață și optimizezi echipele pentru un succes îndelungat.

Work-Meter devine un partener valoros pentru tine, antreprenorule, în gestionarea eficientă a echipei, remote și nu numai. Utilizând aceste 4 sfaturi și beneficiind de caracteristicile avansate ale Work-Meter, poți transforma munca de acasă a angajaților într-o sursă de creștere și eficiență în cadrul organizației tale.

Optimizarea resurselor și îmbunătățirea colaborării sunt cheile succesului într-un mediu de afaceri în continuă schimbare.

 

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Subscribe today

Subscribe our Newsletter

Dolor sit Mollitia harum ea ut eaque velit.

Trending now

Popular Blog Posts

Dolor sit Mollitia harum ea ut eaque velit.